پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226861
سرکشي و دلجويي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران افتخار است
تاریخ انتشار : 1395/08/09 15:09:40
نمایش : 1906
فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسين(ع) باباحيدر گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا و رسيدگي به مشکلات آنان وظيفه همه مسئولان و مديران است و در نظام مقدس جمهوري اسلامي سرکشي و دلجويي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران افتخار است.
سيد حسن ميراحمدي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: صبوري خانواده معظم شهدا درسي بزرگ براي جامعه ماست و ما مديون شهدا هستيم.

وي تصريح کرد: هر شهيدي که در راه اين وطن جان خود را فدا کرده براي ايستادگي اين پرچم ديني و اسلامي قدم برداشته و اکنون وظيفه ادامه راه بر عهده ماست.

وي گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون اين آرامش را نداشتيم و بايد مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا، ايثارگران و‌ آزادگان باشند.

ميراحمدي خانواده معظم شهدا را نماد ايستادگي و اميد در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس زحمات زيادي براي اين انقلاب و نظام کشيده شده که همه را مرهون زحمات شهدا و ايثارگران هستيم.

وي در پايان گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا و رسيدگي به مشکلات آنان وظيفه همه مسئولان و مديران است و در نظام مقدس جمهوري اسلامي سرکشي و دلجويي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران افتخار است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان و رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان فارسان با حضور در منزل شهيدان علي بهرامي، سيدابوالقاسم هاشمي، سيدشريف ميراحمدي،محمود کاظمي با خانواده آنان ديدار و گفتگو کردند.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html